We are Malaysians!

We are Malaysians!

Wednesday, October 28, 2009

nama saya bukan drogba

uish penat aku vacuum belog ni
dah berhabuk sangat lama tak update
sakit pinggang aku
"hai adam,baru satu malam dah sakit2 pinggang?"--nurkasih
hehe

oh ya kawan-kawan seperjuangan yamadai sekalian
dari segi pemerhatian aku, skrg nampak gaya macam dah nak kouyou la kan
any ideas?
lets diskus, buat plan dan jgn jadi katak bawah tempurung
bkn best pun jadi katak, kalau jadi lembu ka ayam ka ok gak,leh kami sembelih buat korban kan.. tak lawak

k ayuh kita buat plan

10 comments:

::NaS:: said...

a'ah la x lawak.

seperti yg aku ckp kat fesbuk,ade 1 tmpat best nak kouyou kat houfu,kata iza la.dia dah gi situ ngan hosto famili beliyau.
nnt aku mintak pamplet kat dia.tp nak masuk situ kena bayar katanya,400yen x silap.

Amir said...

tak lawak eh
haha

bagus idea tu nas
boleh try shirabe lagi pasal tempat tu
pstu kalu leh nak usung satu yamadai ni,kalau mggu depan doukana..
kita pi sabtu seharian, ahad leh buat keja kan..
hehe

Lady Caca said...

tak lawak.

nak pi nagato. tp jauh. pastu nk wat mkn2.

miyajima taknak pi.

pastu, koyo lmbt lg. jom pegi mane2 dulu.

Lady Caca said...

tp minggu depan hofu pun hofu la.

::NaS:: said...

kouyou tahun ni jom buat makan2.picnic2 la.bosan la pi tgk2 pokok amik gambar pastu balek

fauzi said...

ape kaitan tajuk post ni dgn isi kandungan post ni..hak2..

Anonymous said...

saya amat bersetuju sgt la dengan adanya makan2 ni.sapa nak request cheese cake secret recipe?hak2

encik fauzi,tak faham ka?lampi btoi aa..haha

::NaS:: said...

penulis entri ni dan drogba adalah adik beradik

Lady Caca said...

dia mengidolakan drogba kot

Amir said...

eh takda kaitan aku ngan drogba ya
uish mcm langit ngan bumi
haha